profil.
Therese. 14. Nuvarande besatt med The Twilight Saga och Harry Potter. Unhealthy love for Robert Pattinson, Kristen Stewart och Daniel Radcliffe. Generally anti-social. Har en konstig besatthet att skriva på engelska. Gillar att skriva utöver det. Piercings och tatueringar. Rock, Country, piano. Colour my life with the chaos of trouble.
sök i bloggen.

senaste inläggen.
» I cope with life. Won't keep my voice down. Know the words I speak are the thoughts I think out loud.
» if you're a bird, i'm a bird.
» i'm in love with an angel.
» hemklickat.
» good reads.
» movie night.
» it's really coming.
» you make me wanna die.
» i couldn't love you any more than i already do.
» she is the sunlight and the sun is gone
» she makes my heart miss on beat.
» i'm afraid to breathe in case I break the spell.
» say the word. i'll do whatever you want. we can leave right now.
» I will dry your eyes. I will fight your fight. I will hold you tight And I wont let go
» börjar om från början.

kategorier.
» beautiful
» böcker
» life in general
» movies & clips
» no music - no life
» quotes'
» rascal flatts ♥
» the twilight saga

arkiv.
» Februari 2011
» Januari 2011

länkar.
» Joanna
» Linnea
» Moa
» Sanna
» rascalflatts.com


börjar om från början.

Datum: 2011-01-18 Tid: 08:41:20 | Publicerat i: life in general
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till start.

har inte haft en blogg på ett bra tag, men mina goda vänner Linnea och Sanna tvingade övertygade mig att skaffa en ny blogg. Kommer nog mest komma upp massa böcker, låtar och andra random saker.






Postat av: Linnea

Så sjukt fin blogg, ÄNTLIGEN har du börjat blogga! :D <3

2011-01-18 @ 18:36:57
URL: http://linnealill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: